Сервиз
Продуктите, които продаваме се сервизират гаранционно в официалните сервизи на различните марки.
ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ
Продуктите, разполагащи с гаранционна карта, издадена от производителя, се обслужват от собствените им сервизни мрежи, както и от сервизни центрове, изрично посочени от тях в условията на гаранцията. При проявяване на дефект в рамките на гаранционния период, моля обърнете се на телефоните, посочени в оригиналната гаранционна карта, за нужната консултация.
Най-често дефектният продукт следва да се транспортира директно до най-близкия сервизен център, посочен в гаранционната карта. Този център, оторизиран от производителя, поема цялата отговорност за ремонта на продукта.
Гаранционният срок на стоката е посочен в гаранционната карта и започва да тече от датата на продажба.
Ремонти по време на гаранционния срок се извършват само след представяне на фактура (касов бон) и гаранционна карта.
Официални сервизи на Xiaomi в България:
Булграм ЕООД - Смартфони
Бул. Христо Ботев 80, гр. София
https://www.bulgram.com
Телефон: *2230
Бушона ЕООД – Умни продукти и електроника
Ул. Искър 49 и 55, гр. София, гр. София
http://www.bushona.com
Телефон: 02/983-63-13, 0896 665 683
Солитрон България ООД – Дребна техника и аксесоари
Ул. Продан Таракчиев 16, гр. София, гр. София
https://solytron.bg
Телефон: 02/9602319
Официални сервизи на Philips в България:
RETEL - Philips TV и Audio, Philips Дребна бяла техника
http://www.retelbg.com/
ЛАС Сервиз - Philips TV и Audio, Philip Дребна бяла техника
http://www.servicelas.eu/